СЕРЖ ФІЛІНГЕР
      

       Біяграфія

                                                                                                           

                 Нарадзіўся 18 снежаня 1984 года. Жыве ў Беларусі, горадзе Мінску.

                 Маляваннем захапіўся з дзяцінства ...   Аднойчы, заўважыўшы здольнасці маленькага Сержа, яго дзядзька падарыў яму два падручніка па акадэмічным жывапісу і малюнку ... Серж цэлымі днямі напралёт гартаў падораныя кнігі і змалёўваў анатамію чалавека. Ўрокі ў школе, таксама, праляталі ў працэсе замалёўвання настаўнікаў і вучняў у сваіх сшытках.
                Ужо ў школьныя часы Серж паралельна захапіўся музыкай і прозай. Стварыў свой першы музычны гурт. Пісаў тэксты і музыку. Перыядычна займаўся прозай. 
               У чатырнаццаць гадоў Філінгер едзе ў спартыўны лагер. Там ён знаёміцца ​​з Аляксеем Дэ Бронсе. Яны ствараюць музычны праект «Дэнс-маньякі» і там жа запісваюць дэма-трэкі. З інструментаў акустычная гітара і барабан-сольнік. За месяц знаходжання ў лагеры, сябрам атрымалася закахаць у сябе ўсе атрады і нават важатых, якія адзін у аднаго перапісвалі касету з дэма-трэкамі.

               Калі прыходзіць час паступаць у Акадэмію Мастацтваў, Серж Філінгер пераблытвае дату з-за старога даведніка і прыязджае падаваць дакументы ў апошні дзень экзаменаў. Але ні гледзячы, ні на што, яму ўсё ж атрымоўваецца ўгаварыць камісію праслухаць яго. Ён спрабуе сябе на апошняе аддзяленне, якое застаецца – эстрада і акторскае майстэрства. Серж імправізуе і камісія ўхваляе. Яму застаецца напісаць складанне, але ён разумее, што моцна спазняецца на генеральную рэпетыцыю сваёй новай музычнай групы «Цэрбер» і пакідае экзамены.



                Пачынаецца музычны перыяд Сержа Філінгэра. Быўшы вакалістам у «Цэрберы» ён таксама бярэ ўдзел у напісанні музыкі і тэкстаў. Група паспяхова дае канцэрты і паступова абрастае фанамі. 
У 2005 годзе Серж пакідае групу. 
               У 2006 годзе стварае праект «WAPE» У 2007 годзе да праекта далучаецца Надзя Фацьянава. «WAPE» дае канцэрты не толькі ў Мінску, але і ў іншых гарадах краіны. Трэк «Бывай» транслюецца па радыё «Бі Эй». Філінгер аўтарствуе і рэжысіруе ўсе кліпы гурта.
              Да 2012 года майстар збярэ новы праект "SERGE FEELEENGER"



                 Пасля працяглай паўзы, Серж зноў захапляецца маляваннем, але ўжо прочна, і назаўсёды улюбляецца ў жывапіс. Ён самастойна спасцігае асновы шматпластовага гладкага пісьма старых майстроў, але і не пакідае глыбокае захапленне эксперыментамі. Серж піша ва ўсіх магчымых жанрах і стылях, ад экспрэсіянізму да гіперрэалізму, але, тым не менш, яго почырк застаецца заўсёды вядомым. Яго нястрымная прагнасць да ўсяго новага і моцная цікавасць да эксперыментаў, спрыяюць стварэнню асаблівага спосабу малявання на шкле, стварэнню карцін-праяўлення і карцін-ценем.
             У лютым 2012 года адбудзецца першая персанальная выстава «Я і ёсць парадокс !!" У красавіку таго ж года Серж прымае ўдзел у сумеснай выставе «Адкрыты Погляд», якая праходзіць у Маскве, ў Цэнтральным Доме Мастакоў.
                 Падчас стварэння карціны «ГМ-нацюрморт ці цень нябачнай казуркі» Серж Филингер эксперыментуе над спосабам малявання. Для выгоды ён прымотвае ізастужкай на пальцы тры пэндзлі і спрабуе так пісаць. Для сябе ён адзначае гэта вельмі практычным і зручным спосабам. Потым, ён спрабуе ўжо пяць пэндзляў, калі дапісвае «Ў пошуках часціцы Хігса». Спачатку, мастак не спяшаецца падзяляцца дадзеным спосабам і пакідае тэхніку пяці пэндзляў для глыбейшага і дэталёвага вывучэння. Ён публікуе свой дзённік «У пошуках часціцы Бога». Неўзабаве яго не ўладкуе адрэдагаваная версія і Серж завядзе інтэрнэт-дзённік. Потым ён бярэцца за працяг напісання другога альбома праекта «WAPE». Але скончыўшы карціну «Гранат», 30 чэрвеня 2012 Серж выкладвае відэа працэсу малявання пяццю пэндзлямі ў соц. сеткі. Усвядоміўшы для сябе бясспрэчныя перавагі полі-выкарыстання пэндзляў ў пастозных стылях, наватар публікуе і іншыя відэа - карцін «Вясна» і «A Girl», задзейнічаўшы ў працэсах ўжо ўсе дзесяць пэндзляў.


                У жніўні 2012 Серж піша тэхнічны артыкул аб выкарыстанні
пяці пэндзляў і дзесяці пэндзляў ў жывапісу. Дадзеным матэрыялам ён дзеліцца з інтэрнэт-платформай «TUT.BY» і яго запрашаюць на інтэрв'ю прамога эфіру. Выхад перадачы нараджае яркія хвалі абмеркаванняў сярод мас: для адных пытанне выкарыстання адразу дзесяці пэндзляў з'яўляецца розыгрышам або малаверагоднай з'явай - для іншых - праявай геніяльнасці. Сам Філінгер ўжо выдатна разумее, што стварыў рэвалюцыйную тэхніку, якая можа быць адначасова і стылем. Філінгерам шмат цікавяцца СМІ. На адным з рэпартажаў, для тэлеканала "МІР" сярод здымачнай групы прысутнічае навуковы супрацоўнік музея сучаснага мастацтва Наталля Поторская, якая пацвярджае, што мастак умее пісаць адразу дзесяццю пэндзлямі. Гэтак жа, у сваю чаргу, БелПатент пацвярджае, што да Сержа Филингера тэхніку дзесяці пэндзляў ніхто не выкарыстаў.
     
  
             Відэа працэсаў, тэкставыя матэрыялы, фотаздымкі, любая інфармацыя, звязаная з тэхнікай дзесяці пэндзляў пачынае распаўсюджвацца ў інтэрнэце карыстальнікамі з прагрэсіяй. З'яўляюцца яе паслядоўнікі. Ужо праз 2 гады наватар арганізуе першы ў свеце конкурс у тэхніцы 10 пэндзляў.
 
              Але пакуль, зімой дзьве тысячы дванаццатага, Серж з Алісай едзе ў Маскву на здымкі перадачы «Сам Сабе Рэжысёр», дзе займае два першыя месцы ў рубрыцы «Слабо?». Адно месца за тэхніку дзесяці пэндзляў і яшчэ месца за карціну-праяўлення.

                   У студзені 2013 года з Польшчы ў Мінск прыязджае маладая прыма Паліна Русецкая. Балярына згаджаецца пазіраваць мастаку для заключнай - цэнтральнай частцы трыпціха «Балет».


           
         З зімы 2012-2013 года Серж глыбока захапляецца космасам і гэта адлюстроўваецца ў яго працах. З'яўляецца бясконцая касмічная прастора, у якой разгортваюцца сюжэты яго карцін. Геній майстра не дазваляе паўтарыць іншыя шляхі і робіць космас не мэтай - а дэкарацыяй. Крытыкі цёпла прымаюць касмічную рэальнасць майстра, пазначаючы Космас неад'емнай сцэнай, на якой Серж Філінгер ставіць спектаклі свайго невычэрпнага ўяўлення.



             
Серж Филингер
 
22 май 2013 года, Філінгер публікуе ў сетках сваё новае вынаходніцтва - машынкі для малявання, або электрычныя мастацкія пэндзлі.

Таксама глыбей пускаецца ў іншыя вынаходніцтвы.
             Сержам зноў цікавяцца СМІ.

            Увосень Філінгер трапляе ў падручнікі па выяўленчаму мастацтву. Яго карціну ў тэхніцы 10 пэндзляў
"Хлеб з маслам або сняданак мастака" размяшчаюць побач са "Святым сямействам" Мікеланджэла.




                                      
Дзве тысячы чатырнаццатым год вынаходнік адкрыў новай скульптурнай тэхнікай - мульціфацыа.
                                      У 2015 майстар эксперыментуе з 3D малюнкамі для яго скульптур. А ў лютым гэтага ж года стварае свой аб'ектыў.

           

  

               Неўзабаве Серж маштабней рэалізуе сваю даўнюю тэхніку "карціны-затачвання" ў творы "Гранат з парадаксальным зернем". Называе тэхніку новым тэрмінам - арт скрэйпінг або пастэльны скрэйпінг. Дадзенай тэхнікай цікавяцца СМІ. Развіваючы скрейпинг, Філінгер 
 ў эфіры СТВ прэзентуе новы выгляд гэтага спосабу - аднаслаёвы скрэйпінг.


                       
Узімку 2016 года Філінгер выдае інструкцыю па тэхніцы 10 пэндзляў і неўзабаве здзіўляе новай дзіўнай тэхнікай.
                  цытата:
  "Але адкрыццём стала адаптацыя электрычных пэндзляў да тэхнікі дзесяці пэндзляў. Спачатку я думаў, гэта будзе яшчэ адзін варыянт, як выкарыстоўваць Т10П. Але на справе выйшла, што аб'яднанне двух спосабаў - парадзіла новую тэхніку. Галоўным стаў момант ўзаемадзеяння статычных пэндзляў з тымі, якія верцяцца!"